Οι επισκέψεις μας

Website counter

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Θέλουμε, μπορούμε ή όχι...?!

Πολλές φορές βλέποντας ένα ζωάκι, ενθουσιαζόμαστε το θέλουμε και πολλές φορές αποκτούμε ένα ζωντανό πολύ πιο πρίν απο ότι όταν θα ήμασταν έτοιμοι. Κάποιοι βέβαια όχι απλα θέλουν ένα ζωάκι αλλα θέλουν και πλήθος. Κατα την ταπεινή μου άποψη παίρνεις ένα ζωάκι απο pet shop μόνο εάν μπορείς να του προσφέρεις την ποιότητα ζωής που απαιτεί για να ζήσει με αξιοπρέπεια εφόσον του έχεις στερήσει ήδη την επιλογή του να ζήσει στο φυσικό του περιβάλλον. Δεν λέω οτι ανήκω σε άλλη κατηγορία, αλλα ανήκω και στην κατηγορία που θα προσφέρω ότι μπορώ στο ζωντανό για να ζήσει όσο καλύτερα μπορεί. Καλώς ή κακώς είμαστε Ελλάδα. Με την ομορφιά των τοπίων της, την πανέμορφη φύση της αλλα και την ηλιθιότητα που την νιώθεις στον αέρα που αναπνέεις. Θέλεις, θέλεις, θέλεις και δεν ξέρεις, και όταν μπορείς να μάθεις δεν μαθαίνεις. Τότε δεν αξίζει να ταλαιπωρούμε ένα ζωάκι επειδή απλά θα διακοσμεί το φοιτητικό μας δωμάτιο, ή επειδή όλοι μας οι φίλοι έχουν σκυλάκια και εμείς θα πρωτοτυπίσουμε έχοντας ένα iguana! Και μεγάλο έως τραγικά μεγάλο ποσοστό είναι και αυτοί που παίρνουν και μετά τα ελευθερώνουν ή ακόμα και πετάνε τα ζωντανά επειδή απλά τα βαρέθηκαν. Ντροπή, μπορούμε να το χαρίσουμε σε κάποιον που θέλει να το προσέχει, μπορούμε να το γυρίσουμε πίσω στο pet shop. Μην προβαίνουμε σε ενέργειες οι οποίες βλάπτουν όλες τις πλευρές μιας φύσης. Όταν ενθουσιαστείτε με ένα ζωάκι απλα να είστε σίγουροι για δύο ερωτήματα... Θέλετε; Μπορείτε;

2 σχόλια:

Βασω είπε...

Εγω δεν ειμαι τετιοσ ανθρωποσ αλλα ημουν μικρη τωρα πριν παρω κατι διαβαζω γι αυτο στο ιντερνετ επι 2 εβδομαδεσ 3-4 ωρεσ (θελω να ειμαι ενημερομενη) μετα κοιταω απο αυτα που θελει τι μπωρω να του προσφερω κανω ενα προγραμα με τισ ωρεσ που μπωρω να το προσεχω και μετα λεω μπορω να το παρω η δεν μπωρω να το παρω ειμαι σωστη ? εγω ετσι πιστευω

Unknown είπε...

Καλησπέρα εγω εχω ένα χελωνάκι μου το έδωσε μια φιλη ... Το εχω μεσα σε ενα μικρο ενυδριο πιστευω πως ειναι καλο για αυτο.. Απλος δεν εχω τον καταλληλο εξοπλισμο! Δηλ. Θερμοστατη .φως θα υπαρχει καποιο προβλημα? Αυτο το διαστημα κοιμαται συνεχεια!